קידום ממומן מה זה בדיוק?

קידום ממומן
קידום ממומן

כל בעל עסק, שנעזר בשירותי דיגיטל לטובת קידום אורגני יודע שקידום אורגני עולה לא מעט כסף. אז למה בעצם לא קוראים לו קידום ממומן ומה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני? באנו לעשות לכם סדר.

בין קידום ממומן לקידום אורגני

קידום ממומן נעשה על ידי יצירת קמפיינים פרסומיים והעלאה שלהם לאתרים גדולים, או לגוגל, או לרשתות חברתיות – אבל בתשלום.

למי משלמים? ראשית, משלמים לפלטפורמה (גוגל, או פייסבוק, אינסטגרם, או אתר חדשות גדול לדוגמה, הן פלטפורמות לפרסום ממומן) שבה מפרסמים את המודעות, הסרטונים והמאמרים, כדי לאפשר להם לזכות בחשיפה גדולה יותר. לכן זה גם נקרא קידום ממומן.

אבל בדרך כלל מומלץ לשלם גם למשרד פרסום דיגיטלי, לצורך יצירת קמפיין קידום ממומן, שיהיה אפקטיבי, מקצועי ואיכותי.

יחד עם זאת, קמפיים קידום ממומן עובד לטווח קצר ולכן הוא חייב להיות מגובה בפעולות קידום אורגני, שפועלות לטווח ארוך ותומכות בקמפיינים ממומנים בדרכים רבות.

יתרונות קידום ממומן

  • קל יחסית ליישום
  • עלויות נמוכות בהשוואה לכל סוג אחר של פרסום
  • תוצאה מהירה, בתוך כמה ימים ואפילו כמה שעות
  • קל מאוד לטרגט את הפרסום הממומן לקהל יעד ספציפי .זה חלק מהשירות של רוב הפלטפורמות, כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, ללקוחות שלהם שרוצים לפרסם.
  • ניתן להסיק מסקנות בקלות על רמת האפקטיביות של הפרסום, בזכות דוחות מפורטים ונוחים לשימוש, המופקים על ידי הפלטפורמה, כחלק מהשירות שאתם מקבלים.
  • יש לכם שליטה מלאה בתזמון הפרסום. אתם יכולים לעצור את הקמפיין, לשנות אותו ולהתחיל מחדש בכל רגע נתון ואפילו להחליף קהלי יעד.

לסיכום

קידום ממומן הוא אמצעי מומלץ וחשוב לקידום האתר והעסק שלכם אך חשוב מאוד לעשות שיעורי בית ולהבין את התחום לפני שנכנסים אליו וכמובן להיעזר באנשי מקצוע הטובים ביותר בסוכנות שיווק דיגיטלי שיעזרו לכם להגיע לכל היעדים והמטרות שאתם מציבים לעצמכם.

לקבלת שירות מקצועי ובניית קמפיינים ממומנים שעובדים – דברו איתנו!