איך בוחרים איש שיווק דיגיטלי

איש שיווק דיגיטלי

אחד הגורמים החשובים ביותר בכל בית עסק, לא משנה מה סדר הגודל שלו ובאיזה תחום הוא עוסק, זה איש השיווק הדיגיטלי. הוא האיש שאחראי על כל הנושא של שיווק ופרסום באינטרנט, החל מגוגל, דרך רשתות חברתיות ועד לכלים הכי מתוחכמים או קטנים שיש.

עם השנים, כל הנושא של שיווק דיגיטלי ובמיוחד כאשר מדובר בהקמת חנות דיגיטלית הפך להיות הרבה יותר משמעותי, חשוב ואיכותי. לא מדובר רק בתהליך השיווק עצמו, אלא ביצירת דאטה בייס, ניתוח המידע, הפקת נתונים והבנה מה בדיוק אפשר לעשות איתם.

שיווק דיגיטלי הוא היום אחד התחומים הבולטים והחשובים ביותר בעולם האינטרנט. לא מעט צעירים וצעירות בוחרים לעסוק בו, הם משתלבים בתחום זה, בין אם אחרי שקיבלו הכשרה מקצועית ובין אם זה אחרי שלמדו את התחום באופן עצמאי והתנסו בו בפרויקטים שונים.

כל בית עסק אשר מעוניין ליהנות משירותיו של איש שיווק דיגיטלי, צריך לדעת כיצד לבחור אותו. חשוב שהבחירה תהיה אופטימאלית על מנת שיהיה ניתן להפיק ממנו תועלת רבה.

נקודות שיכולות להשפיע על הבחירה

ראשית, חשוב שנשכור איש מקצוע שקיבל הכשרה מקצועית בתחום ומעבר לכך, חשוב שיהיה לו ניסיון וידע מקצועי נרחב. עדיף לשכור איש שיווק כמו שחר אשכנזי שיש לו כבר ניסיון מעשי ואנחנו לא העסק הראשון שהוא מועסק בו.

שנית, יש לבחון את הניסיון בפועל, בין אם זה דרך תיק עבודות ישנות ובין אם זה דרך מבחנים ומבדקים שונים.

שלישית, חשוב לדעת עד כמה הוא מעודכן, עד כמה הוא מעורה בתחום ומכיר אותו.

ארבע, רצוי לבדוק את היכולת שלו לעבוד עם צוותים, היכולת שלו לנהל צוותים וכן עד כמה הוא מסוגל לנהל את התהליך לבד, בלי שהוא נעזר באף עובד אחר.

הכל על שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

מאחורי שני המילים "שיווק דיגיטלי" מסתתר עולם ומלואו. התחום הזה רחב ועמוק מכל ים, ובשורות הבאות נספר בקצרה כל מה שצריך לדעת בנושא, כדי להרים את התוצאות העסקיות גבוה יותר.

אפיון העסק לצורך שיווק דיגיטלי

כדי להשיג תוצאות מיטביות בעזרת שיווק דיגיטלי, צריך קודם כל לאפיין את העסק. מאפייני העסק, יתרונותיו והחזון העסקי שלו יאפשרו למקד את הצעדים והקמפיינים על הצד הטוב ביותר.

אפיון הלקוחות למטרת שיווק דיגיטלי

כל שיווק דיגיטלי, בכל פלטפורמה שהיא, צריך להיום מוכוון לקוח. לכן, יש לאפיין את הלקוחות על מנת לזהות אותם, להבין היכן ברשת הם נמצאים, מה הם רוצים, אילו יתרונות ידברו אליכם וכו'. כך ניתן להגיע גם לגידול יפה בלידים.

שיווק חוצה פלטפורמות

הגדולה של שיווק דיגיטלי טמונה בכך שבמיטבו הוא יכול לפעול מקביל בפלטפורמות שונות. לרוב לא חייבים לפעול בכל הפלטפורמות באותה עוצמה, אך כדאי לפעול לפחות בשניים או בשלושה פלטפורמות לפחות. שיווק בגוגל, באינסטגרם, בטיקטוק, ביו טיוב, בפייסבוק וכיוצא בזה – כל פלטפורמה והעקרונות המובילים שלה.

קידום אורגני בגוגל, SEO

מגוון שיטות חיוניות בשיווק הדיגיטלי, שנועדו להשיג אופטימיזציה במנועי החיפוש. במילים אחרות – כל מה שצריך לעשות כדי להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. אוסף שיטות שמאפשר השגת תוצאות לטווח זמן בינוני, אפקטיביות גבוהה.

קידום ממומן

בניית קמפיינים ממומנים, נועדה להשיג תוצאות לטווח זמן מידי. בניית קמפיינים צריכה להיעשות תוך הכרה עמוקה של עקרונות הפלטפורמות השונות.

שיווק מונחה תוצאות ומדידת תוצאות

שיווק בדיגיטל עבור פרסום עורך דין מאפשר לעשות משהו מדהים – שיפור מתמיד, תוך כדי תנועה. לצורך כך, יש להשתמש במגוון רחב של כלי אנליטיקה. כך בודקים הצלחת קמפיינים, טרפיק באתר, היענות לקוחות להנעה לפעולה ועוד.

כמה עולה קידום אתרים

כמה עולה קידום אתרים

קידום אתרים הוא אחד התחומים החשובים ביותר כיום. שכן, כל מי שמעוניין בתנועה לאתר שתביא לקוחות פוטנציאליים חדשים, חייב לוודא שהוא פונה אל מקדם אתרים בעל ניסיון ובעל מוניטין מוצלח שיקדם את האתר שלו למעלה תוצאות החיפוש של גוגל.

אז כמה עולה קידום אתרים ? התחילו לקרוא מאמר זה.

לא מוותרים על ניסיון ומקצועיות

העלות אשר ידרוש מקדם אתרים SEO מוכר ובעל מוניטין מוצלח בתחום קרוב לוודאי שתהיה גבוהה יותר מהעלות המוצעת על ידי מקדם אתרים עלום שם או כזה אשר זה עתה סיים את הכשרתו. כלומר, מוניטין, ניסיון ותיק הצלחות יובילו למחיר גבוה יותר, אך גם להצלחה גדולה יותר וכיודע בתחום קידום אתרים, הצלחה הקידום שווה להכנסות ורווחים עבור בעל האתר.

עלויות קידום אתרים – כל מקדם והמחיר שלו

כל מקדם אתרים מחליט על תכנית הפעולה הנכונה ביותר והחוקית ביותר על מנת לקדם את האתר של לקוחותיו במעלה רשימת החיפוש. פרמטרים  נוספים אשר משפיעים על עלות הקידום הם:

  • גודל האתר – ככל שהאתר יהיה גדול יותר, כך יידרש היקף עבודה גדול יותר.
  • תחרותיות – אם יש כמות גדולה של אתרים המתחרים באתר המקודם או שמא בתחום זה יש מספר אתרים גדולים, נדרשת השקעה גדולה יותר על מנת להגיע אל דפי תוצאות החיפוש הראשונים של גוגל.
  • ותק – ככל שהאתר וותיק יותר, כך מקדם האתרים צריך לטפל ביותר בעיות וזאת על מנת שהוא יוכל לקדם את האתר קידום אורגני SEO.
  • תכנים – אסטרטגיית תוכן וכמות תכנים הם בגדר חובה במסגרת פעולות הקידום והם עולים כסף.
  • קישורים – גם כאן איכות וכמות הקישורים ישפיעו על מחיר קידום אתרים אורגני חודשי.

נכון להיום יש מקדמי אתרים אשר גובים 1500 ₪ חודשי ואילו אחרים גובים כמה אלפי שקלים. כאן, מה שחשוב לזכור הוא שמשתלם לבחור מקדם אתרים מקצועי ,מוכר ומוצלח, שכן רק כך ההשקעה בקידום אתרים תהפוך לרווחים מהר מאוד.

מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי לעסק גדול לקטן

ההבדלים בין שיווק דיגיטלי של עסק גדול לעומת קטן יכולים להתבטא במישורים רבים, וביניהם גובה התקציב הדרוש לשיווק יעיל, אסטרטגיית השיווק ובניית התכנית בהתאם לאופי העסק וגודלו. אם למשל מנסים לקדם בגוגל אתר של עסק גדול עם תקציב גבוה, ניתן להתחרות על מילות מפתח עם רמת תחרותיות גבוהה יותר.

תכנון המערך השיווקי של העסק שלכם למטרת קידום אתרים לעסקים קטנים צריך להביא בחשבון את גובה התקציב העומד לרשותכם, גודל העסק ולבטא גיוון בין האמצעים שעושים בהם שימוש לשיווק. תמיד רצוי לגוון בין גוגל, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות כדי להשיג תוצאות שיווק אופטימליות בדיגיטל.

הופכים את העסק לסיפור הצלחה

אל תשאירו את העסק שלכם מאחור ביחס למתחרים ותנסו להבין איך ליישם טכניקות שיווקיות שעשויות להוביל לתוצאות של ממש. זה פחות קריטי אם העסק שלכם גדול או קטן כאשר אתם באים לשווק אותו באינטרנט. מה שיותר חשוב זה אם החברה שתעשה עבורכם את העבודה תדע איך לעשות זאת היטב.

כדי שתוכלו לשווק את העסק שלכם ברשת ולזכות להצלחה מרבית, אתם צריכים לתכנן צעד אחר צעד את כלל האפשרויות העומדות בפניכם לשיווק העסק בעזרתה של ליאור ישנו מומחית בקידום אתרים ובניית אסטרטגיה לקידום SEO. תוכלו לתכנן עם מקצוענים בדרך, שלב אחר שלב, מהי תהיה הדרך הנכונה והאופטימלית לשווק את העסק ולהגיע לתוצאות מיטביות.

משקיעים בשיווק דיגיטלי ומגדילים את ההכנסות

ניהול מקצועי של עסק צריך להיות מורכב מאלמנטים כמו ניהול פיננסי, ניהול השיווק ובניית תכנית מוגדרת מראש שתוביל לצמיחה. השקעה בשיווק הדיגיטלי צריכה להוות אבן בסיס בהצלחת העסק שלכם. כדי שהשיווק יוכל להתממש על הצד הטוב ביותר, אתם רק צריכים לבדוק איזו חברה עשויה להציע לכם שירות מצוין בכל קנה מידה.

איך לקדם אורגנית חנות חיות באינטרנט?

קידום אורגני לחנות חיות

אם אתם רוצים לקדם את חנות החיות שלכם באינטרנט, כי הבנתם שהיום הכול עבר לאונליין, זה אפשרי לחלוטין.

קידום חנות חיות יכול לעבוד גם בצורה אורגנית וגם בצורה ממומנת. אם אתם רוצים להשתמש בדרך הממומנת אתם יכולים לפרסם מבצעים או חיות במחירים מיוחדים במערכות של פרסום ממומן ולהביא תנועה לאתר שלכם כדי שהם יוכלו לקנות את מה שאתם מציעים.

אם אתם רוצים לקדם אורגנית את האתר שלכם, זה יעבוד קצת בצורה שונה כפי שתראו בהמשך.

אז איך עושים את זה? ובכלל, אלו תוצאות אתם יכולים לקבל? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

קידום אורגני לחנות חיות באינטרנט:

כדי להצליח בקידום אורגני לחנות חיות אתם צריכים לדעת במה אנשים מתעניינים בכל מה שקשור לבעלי חיים. יכול להיות שאנשים רוצים לדעת איך מאלפים תוכי לדבר, איך גורמים לכלב להיות יותר ממושמע. אתם צריכים להיות האיש הזה ששואלים אותו כל דבר על חיות והוא עונה בצורה הכי מקצועית ואמינה.

באופן אוטומטי, כאשר יהיה מספיק תוכן באתר שלכם, הוא יתקדם בגוגל ואנשים יכנסו אליו לקרוא את התוכן שלכם. כשזה יקרה, אנשים יראו בכם סמכות בכל מה שקשור לחיות ותתפלאו, הם יבואו אפילו מרחוק לקנות מכם חיות ויתייעצו אתכם הרבה בפרטי.

כמובן שכל התהליך המתואר לא ייקח יום אחד, זה לוקח כמה חודשים כי זכרו, גם המתחרים שלכם עושים עבודה כזו ובסוף, מי שייתן את התוכן הטוב ביותר הוא זה שיגיע למקומות הראשונים בגוגל מהר יותר.

לסיכום וסיום, אם אתם רוצים לקוחות בשפע לחנות החיות שלכם, אתם יכולים לעשות את זה על ידי קידום אורגני בגוגל.

רוצים לדעת עוד אודות קידום אורגני? לחצו על הקישור https://shopseo.co.il/

Kbnadlan.co.il – עוזרים לכם בפיתוח הקרקע

קבוצת בונים נדל"ן תשמח לעזור לכם בתכנון ופיתוח של הקרקע שקניתם במיטב כספיכם. אם יש לכם רעיון להקמה של פרויקט מגורים או מסחר, תוכלו להוציא לפועל את התכנון שלכם בהצלחה יתרה בעזרתה של החברה, אשר תדע לעשות כל שצריך על מנת שהכול יוכל לצאת לדרך בהצלחה.

בעזרתם של המומחים שפועלים בקבוצת בונים נדל"ן לא תצטרכו לבזבז זמן יקר אל התעסקות עם בירוקרטיה או חוסר ודאות שקשורים בתהליך, שכן יעזרו לכם לעשות כל מה שצריך על מנת שהפרויקט שלכם יוכל להתממש ללא עיכובים או בעיות לאורך הדרך. באתר kbnadlan.co.il תוכלו למצוא מידע נוסף אודות החברה.

תכנון ופיתוח קרקעות בליווי מקצועי

יש לא מעט דברים שדורשים התייחסות ותשומת לב כאשר יוצאים לדרך עם פיתוח קרקעות, והרי שאם אתם רוצים לוודא שאתם עושים כל מה שצריך בצורה נכונה ולא מתפשרים על הדרך שבה הפרויקט שלכם יוצא לפועל, אז יהיה עליכם לפנות אל חברה מקצועית שתוכל לעזור לכם עם התהליך כולו.

יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות כאשר מפתחים קרקעות, ולצד זאת יהיה עליכם לקחת לתשומת ליבכם את הדרך שבה תחליטו לעשות זאת. אם תקבלו המקצועי של kbnadlan.co.il תוכלו לפתח את הקרקע שלכם בהצלחה ומבלי שתתעכבו על הדרך שבה הכול יצא לדרך.

מתגברים על הבירוקרטיה בקלות

בעזרת הצוות של kbnadlan.co.il תוכלו להתגבר על כל הבירוקרטיה שיכולה להיות נלווית לתהליך של פיתוח קרקעות לצרכים שונים ופשוט להפוך את התהליך כולו של קניית קרקע להשקעה בחדרה להרבה יותר פשוט. כך שאם אתם רוצים להקל על עצמכם ולעשות כל מה שנדרש על מנת להצליח במישור הזה, אז זה יהיה חיוני מצדכם לקבל עזרה מקצועית מהצוות של קבוצת בונים נדל"ן.

מה לומדים בקורס SEO?

ידע עכשווי שווה הרבה מאוד. במיוחד כאשר מדובר על ידע בנושאים של דיגיטל ונכסים דיגיטליים. אחד התחומים הבוערים והנצרכים ביותר הוא ידע בקידום אתרים בגישה האורגנית. מדובר על טיוב אתרים וביצוע פעולות שונות שהמטרה שלהן הינה ללמד את מנוע החיפוש כי האתר הרלוונטי צריך להופיע בראש דף התוצאות של החיפוש.

איך עושים את זה? אכן שאלה טובה. בכל העולם מייגעים אנשים את מוחם בניסיון למצוא דרכים ושיטות לקדם את האתרים שלהם. למען האמת זה מה שלומדים במהלך קורס SEO!

אז מה לומדים בקורס SEO?

הדבר הראשון שלומדים זה הבנה בסיסית באשר למנועי החיפוש, גוגל בעיקר, ובאשר לאופן הצגת התוצאות ביחס לביטוי שהזין הגולש. מה שעומד מאחורי העניין זה שגוגל חותרת לתת ללקוח את התוצאות הכי רלוונטיות עבורו, ולהוביל אותו לאתרים שיש בהם ערך רב ומענה מתאים. היות שכך אנחנו כמקדמי אתרים צריכים לטייב את האתר שלנו כדי לתת לגוגל להבין שאכן יש כאן אתר שווה ורציני שצריך להופיע ראשון.

איך עושים את זה? יש לא מעט פעולות שניתן לבצע על מנת לקדם את האתר מול גוגל ולגרום לו להופיע בראש דף התוצאות. קראו בהרחבה על לימודי קידום אתרים!

בקורס SEO לומדים מה צריך אתר להיות כדי לזכות להופיע בראש רשימת התוצאות. כמו כן לומדים איך מיישמים את הדברים הללו בפועל. כולל כלים מעשיים ודרכים ליישם את הנלמד. בין היתר לומדים כיצד להפיץ קישורים באתרים רלוונטיים ברשת, כיצד מאפשרים לגוגל לקטלג את האתר בצורה מתאימה, איך לקרוא נתונים באשר לערך של האתר המקודם ועוד. הלימודים מועילים מאוד, אם כי כמו בהרבה תחומים צריך להתנסות ולעבוד בפועל על מנת לצאת עם ידע מספק ולרכוש מיומנות של ממש.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://onlineeasset.co.il!

קידום אתרים לוקאלי (מקומי)

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) נחשב לאחד מסוגי הקידום הפופולאריים ביותר, מאחר ורוב האנשים נוטים לבצע חיפוש מקומי בגוגל. למשל, רוב האנשים פחות מתעניינים במסעדות הממוקמות כ- 100 ק"מ מהבית שלהם, אלא במסעדות הנמצאות בקרבת מקום. הדבר נכון כמובן לא רק לגבי מקומות בילוי, אלא גם עבור עסקים שונים, מאחר ואף אחד לא ירצה לצאת לנסיעה ארוכה, לצורך רכישה של שואב אבק, טלוויזיה או ספה. לכן קידום אתרים לוקאלי נחשב לאחת האופציות היעילות ביותר, אך על מנת ליהנות מהשירות, יש צורך להתארגן על אתר עסקי מקצועי ואיכותי (או חנות אם על הפרק קידום חנות וירטואלית – אינטרנטית), שיוכל לספק מידע אודות העסק, המוצרים והשירותים השונים שהוא מספק. חשוב להשקיע בעיצוב של האתר וכמובן לא לשכוח לחדש את התוכן שלו על בסיס קבוע, במטרה למשוך אליו גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) – מה זה בעצם אומר?

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) הינו דרך פשוטה ויעילה במיוחד, לצורך קידום העסק. מדובר למעשה על מיקום בית העסק על המפה של גוגל, במטרה לאפשר לגולשים להגיע אליו בצורה הפשוטה והמהירה ביותר. למשל, גולש שנכנס למפה של גוגל על מנת לבחון את האטרקציות השונות הממוקמות בקרבתו, יוכל להבחין בכל בתי העסק המופיעים על המפה ולגשת בקלות לאתר שלהם. זוהי דרך מעולה להגדיל את החשיפה לעסק, ליהנות מלקוחות מזדמנים וכמובן להגדיל את הרווחיות של העסק. כדאי לזכור כי כל מי שיחפש במנוע החיפוש של גוגל עסק שמתמחה בתחום מסוים בתוספת המיקום הרצוי, יקבל באחת התוצאות הראשונות את המפה של גוגל בשילוב עם כל בתי העסק הרלוונטיים בקרבת מקום. המטרה היא כמובן להופיע בתוצאות הראשונות במפה, מאחר ורוב הגולשים נוטים לבחון את התוצאות הראשונות בלבד. לכן חשוב למשל, להתאים את האתר לגלישה סלולרית, מאחר ורוב האנשים נוטים לערוך את החיפוש הלוקאלי באמצעות הנייד שלהם. לכן האתר חייב להיות מהיר וליהנות מתצוגה ידידות למובייל, אחרת רוב הסיכויים כי הגולשים יעברו למתחרים.

לסיכום, קידום אתרים לוקאלי (מקומי) מהווה את אחת הדרכים היעילות ביותר לצורך קידום האתר, אך כמובן שיש צורך לעשות זאת בצורה מקצועית, במטרה להגיע לתוצאות המוצלחות ביותר.

מה זה ניהול וניטור IT לעסקים?

ככל שהעולם הופך טכנולוגי יותר, כך הופכת טכנולוגית המידע להיות ציר מרכזי עליו נשענות חברות, ארגונים ועסקים. איך אפשר לשמור ולמקסם את יעילות המשאב החשוב ביותר להתנהלות תקינה ומזעור תקלות 

תחילה יש להבין מהו ה IT

ראשי התיבות של טכנולוגית מידע (Information Technology) חובקים בחובם למעשה עולם שלם שבו מתנהלת כל התקשורת שעוברת בארגון, או בחברה. שימוש בכלים טכנולוגיים כמו מחשב, סלולרי, ניידים, מידע שנקלט, עיבוד המידע והוצאת מידע – כל אלה הם בתחום ה IT. 

ללא ה IT אין לארגון כמעט אפשרות לשלוט ולעקוב בצורה מסודרת אחרי כל האינפורמציה בארגון, ובוודאי לא לאתר תקלות ולמנוע אותן. הדבר נכון לעסקים קטנים ואף יותר מכך, לארגונים וחברות גדולות שהאינפורמציה והתקשורת שבהן רבה וגדולה.

ניטור וניהול IT

לאחר שמבינים כי תנועת המידע הזורמת בארגון היא עצומה, קל להבין שתקלות עלולות לצוץ ולהפתיע את המערכות. כדי למנוע תקלות מהותיות שיש להן השלכות לטווח הארוך, מערכות הניטור והניהול מקדימות ועוברות על המערכות בלי סוף כדי לאתר ולתקן את הכשל עוד לפני שנגרמת התקלה. 

מערכות הניטור וניהול מותקנות בדרך כלל על שרתי החברה וסורקות אותם באופן רציף בכל נקודה ונקודה. במקרה שזוהה באג, או בעיה, המערכת מדווחת והבעיה מטופלת ומתוקנת מראש. 

כמה זה עולה לנו?

השאלה החשובה יותר היא כמה זה חוסך. למעט העובדה ששום עובד לא היה מסוגל לבצע את העבודה שעושות מערכות הניטור והניהול, הן מונעות מקרים של השבתת עובדים והפסקת פעילות, וכך הארגון ממשיך בעבודתו, בעוד המערכת מבצעת את בדיקותיה. במקרה שאותרה תקלה היא אינה הופכת לקריסה במקרה חירום, אלא מטופלת בהתאם, עוד טרם קרה נזק משמעותי.

אולי יעניין אותך גם ניטור שרתים

חושבים איך לשפר יחס המרה – פופטין זו התשובה

יחסי המרה הם דרך של מקדמי אתרים לשווק אתרים, בתי עסק, דפי נחיתה ושאר מסרים עבור קהלי יעד ולקוחות פוטנציאליים. עולם השיווק דורש ממקדמים ואנשי שיווק דיגיטלי להיות כל הזמן עם היד על הדופק בנוגע ליצירת כמה שיותר גולשים מתעניינים במוצרים או שירותים, תוך יצירת מערך לקוחות שגם מבצע רכישה או פנייה אל בית העסק וגם מבצע רכישות חוזרות. 

בעולם השיווק יש סוגים רבים של יחסי המרה, כאשר המטרה להפוך לקוחות עתידיים לכאלה שמבצעים פעילות נוספת באתר, כמו רכישות והזמנות ולשכנע אותם לחזור אל בית העסק. 

אז איזה סוגים של המרות אפשר לבצע? הנה כמה דוגמאות:

השארת פרטים

כלל מספר אחד בשיפור יחסי המרה. אם תשאירו מספר מקומות ותצרו 'פופאפים' שמפצירים בלקוח להשאיר פרטים – תוכלו לאסוף יותר פרטי יצירת קשר מלקוחות ובכך לפנות אליהם ולהגדיל מכירות. בין היתר חשוב שיהיו באתר טפסים שהלקוח יכול למלא. באתר פופטין תוכלו למצוא מידע על השארת פרטים.  

שיחות והתכתבות עם הלקוח

חשוב שבאתרים שאתם מקדמים יהיו צ'אטים, פעילות ודרך להשאיר מספרי טלפון כמו גם מייל ליצירת קשר עם בית העסק. בחרו צ'אט עם מענה אוטומטי והכניסו מספר טלפון ליצירת קשר של הלקוח עם בית העסק באופן יזום. 

הרשמה לניוזלטר

ניוזטלר הוא מייל שבועי שנשלח ללקוחות ע"פ רשימת תפוצה. הרחיבו את מועדון הלקוחות שלכם וצברו כמה שיותר פרטים ליצירת קשר עם לקוחות בעתיד. לאחר מכן הוסיפו עוד ועוד לקוחות לרשימת התפוצה ושלחו מיילים אינפורמטיביים ואיכותיים ללקוחות. חזקו את הקשר עם הלקוח באמצעות יצירת קשר מידי פעם והקפדה כי השירות שניתן ללקוח היה טוב, איכותי ויעיל. 

עוד כלים דיגיטליים מעולים תוכלו למצוא בלינק הבא