איך בוחרים איש שיווק דיגיטלי

איש שיווק דיגיטלי

אחד הגורמים החשובים ביותר בכל בית עסק, לא משנה מה סדר הגודל שלו ובאיזה תחום הוא עוסק, זה איש השיווק הדיגיטלי. הוא האיש שאחראי על כל הנושא של שיווק ופרסום באינטרנט, החל מגוגל, דרך רשתות חברתיות ועד לכלים הכי מתוחכמים או קטנים שיש.

עם השנים, כל הנושא של שיווק דיגיטלי ובמיוחד כאשר מדובר בהקמת חנות דיגיטלית הפך להיות הרבה יותר משמעותי, חשוב ואיכותי. לא מדובר רק בתהליך השיווק עצמו, אלא ביצירת דאטה בייס, ניתוח המידע, הפקת נתונים והבנה מה בדיוק אפשר לעשות איתם.

שיווק דיגיטלי הוא היום אחד התחומים הבולטים והחשובים ביותר בעולם האינטרנט. לא מעט צעירים וצעירות בוחרים לעסוק בו, הם משתלבים בתחום זה, בין אם אחרי שקיבלו הכשרה מקצועית ובין אם זה אחרי שלמדו את התחום באופן עצמאי והתנסו בו בפרויקטים שונים.

כל בית עסק אשר מעוניין ליהנות משירותיו של איש שיווק דיגיטלי, צריך לדעת כיצד לבחור אותו. חשוב שהבחירה תהיה אופטימאלית על מנת שיהיה ניתן להפיק ממנו תועלת רבה.

נקודות שיכולות להשפיע על הבחירה

ראשית, חשוב שנשכור איש מקצוע שקיבל הכשרה מקצועית בתחום ומעבר לכך, חשוב שיהיה לו ניסיון וידע מקצועי נרחב. עדיף לשכור איש שיווק כמו שחר אשכנזי שיש לו כבר ניסיון מעשי ואנחנו לא העסק הראשון שהוא מועסק בו.

שנית, יש לבחון את הניסיון בפועל, בין אם זה דרך תיק עבודות ישנות ובין אם זה דרך מבחנים ומבדקים שונים.

שלישית, חשוב לדעת עד כמה הוא מעודכן, עד כמה הוא מעורה בתחום ומכיר אותו.

ארבע, רצוי לבדוק את היכולת שלו לעבוד עם צוותים, היכולת שלו לנהל צוותים וכן עד כמה הוא מסוגל לנהל את התהליך לבד, בלי שהוא נעזר באף עובד אחר.