הכל על שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

מאחורי שני המילים "שיווק דיגיטלי" מסתתר עולם ומלואו. התחום הזה רחב ועמוק מכל ים, ובשורות הבאות נספר בקצרה כל מה שצריך לדעת בנושא, כדי להרים את התוצאות העסקיות גבוה יותר.

אפיון העסק לצורך שיווק דיגיטלי

כדי להשיג תוצאות מיטביות בעזרת שיווק דיגיטלי, צריך קודם כל לאפיין את העסק. מאפייני העסק, יתרונותיו והחזון העסקי שלו יאפשרו למקד את הצעדים והקמפיינים על הצד הטוב ביותר.

אפיון הלקוחות למטרת שיווק דיגיטלי

כל שיווק דיגיטלי, בכל פלטפורמה שהיא, צריך להיום מוכוון לקוח. לכן, יש לאפיין את הלקוחות על מנת לזהות אותם, להבין היכן ברשת הם נמצאים, מה הם רוצים, אילו יתרונות ידברו אליכם וכו'. כך ניתן להגיע גם לגידול יפה בלידים.

שיווק חוצה פלטפורמות

הגדולה של שיווק דיגיטלי טמונה בכך שבמיטבו הוא יכול לפעול מקביל בפלטפורמות שונות. לרוב לא חייבים לפעול בכל הפלטפורמות באותה עוצמה, אך כדאי לפעול לפחות בשניים או בשלושה פלטפורמות לפחות. שיווק בגוגל, באינסטגרם, בטיקטוק, ביו טיוב, בפייסבוק וכיוצא בזה – כל פלטפורמה והעקרונות המובילים שלה.

קידום אורגני בגוגל, SEO

מגוון שיטות חיוניות בשיווק הדיגיטלי, שנועדו להשיג אופטימיזציה במנועי החיפוש. במילים אחרות – כל מה שצריך לעשות כדי להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. אוסף שיטות שמאפשר השגת תוצאות לטווח זמן בינוני, אפקטיביות גבוהה.

קידום ממומן

בניית קמפיינים ממומנים, נועדה להשיג תוצאות לטווח זמן מידי. בניית קמפיינים צריכה להיעשות תוך הכרה עמוקה של עקרונות הפלטפורמות השונות.

שיווק מונחה תוצאות ומדידת תוצאות

שיווק בדיגיטל עבור פרסום עורך דין מאפשר לעשות משהו מדהים – שיפור מתמיד, תוך כדי תנועה. לצורך כך, יש להשתמש במגוון רחב של כלי אנליטיקה. כך בודקים הצלחת קמפיינים, טרפיק באתר, היענות לקוחות להנעה לפעולה ועוד.