חושבים איך לשפר יחס המרה – פופטין זו התשובה

יחסי המרה הם דרך של מקדמי אתרים לשווק אתרים, בתי עסק, דפי נחיתה ושאר מסרים עבור קהלי יעד ולקוחות פוטנציאליים. עולם השיווק דורש ממקדמים ואנשי שיווק דיגיטלי להיות כל הזמן עם היד על הדופק בנוגע ליצירת כמה שיותר גולשים מתעניינים במוצרים או שירותים, תוך יצירת מערך לקוחות שגם מבצע רכישה או פנייה אל בית העסק וגם מבצע רכישות חוזרות. 

בעולם השיווק יש סוגים רבים של יחסי המרה, כאשר המטרה להפוך לקוחות עתידיים לכאלה שמבצעים פעילות נוספת באתר, כמו רכישות והזמנות ולשכנע אותם לחזור אל בית העסק. 

אז איזה סוגים של המרות אפשר לבצע? הנה כמה דוגמאות:

השארת פרטים

כלל מספר אחד בשיפור יחסי המרה. אם תשאירו מספר מקומות ותצרו 'פופאפים' שמפצירים בלקוח להשאיר פרטים – תוכלו לאסוף יותר פרטי יצירת קשר מלקוחות ובכך לפנות אליהם ולהגדיל מכירות. בין היתר חשוב שיהיו באתר טפסים שהלקוח יכול למלא. באתר פופטין תוכלו למצוא מידע על השארת פרטים.  

שיחות והתכתבות עם הלקוח

חשוב שבאתרים שאתם מקדמים יהיו צ'אטים, פעילות ודרך להשאיר מספרי טלפון כמו גם מייל ליצירת קשר עם בית העסק. בחרו צ'אט עם מענה אוטומטי והכניסו מספר טלפון ליצירת קשר של הלקוח עם בית העסק באופן יזום. 

הרשמה לניוזלטר

ניוזטלר הוא מייל שבועי שנשלח ללקוחות ע"פ רשימת תפוצה. הרחיבו את מועדון הלקוחות שלכם וצברו כמה שיותר פרטים ליצירת קשר עם לקוחות בעתיד. לאחר מכן הוסיפו עוד ועוד לקוחות לרשימת התפוצה ושלחו מיילים אינפורמטיביים ואיכותיים ללקוחות. חזקו את הקשר עם הלקוח באמצעות יצירת קשר מידי פעם והקפדה כי השירות שניתן ללקוח היה טוב, איכותי ויעיל. 

עוד כלים דיגיטליים מעולים תוכלו למצוא בלינק הבא