קידום אתרים לוקאלי (מקומי)

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) נחשב לאחד מסוגי הקידום הפופולאריים ביותר, מאחר ורוב האנשים נוטים לבצע חיפוש מקומי בגוגל. למשל, רוב האנשים פחות מתעניינים במסעדות הממוקמות כ- 100 ק"מ מהבית שלהם, אלא במסעדות הנמצאות בקרבת מקום. הדבר נכון כמובן לא רק לגבי מקומות בילוי, אלא גם עבור עסקים שונים, מאחר ואף אחד לא ירצה לצאת לנסיעה ארוכה, לצורך רכישה של שואב אבק, טלוויזיה או ספה. לכן קידום אתרים לוקאלי נחשב לאחת האופציות היעילות ביותר, אך על מנת ליהנות מהשירות, יש צורך להתארגן על אתר עסקי מקצועי ואיכותי (או חנות אם על הפרק קידום חנות וירטואלית – אינטרנטית), שיוכל לספק מידע אודות העסק, המוצרים והשירותים השונים שהוא מספק. חשוב להשקיע בעיצוב של האתר וכמובן לא לשכוח לחדש את התוכן שלו על בסיס קבוע, במטרה למשוך אליו גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) – מה זה בעצם אומר?

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) הינו דרך פשוטה ויעילה במיוחד, לצורך קידום העסק. מדובר למעשה על מיקום בית העסק על המפה של גוגל, במטרה לאפשר לגולשים להגיע אליו בצורה הפשוטה והמהירה ביותר. למשל, גולש שנכנס למפה של גוגל על מנת לבחון את האטרקציות השונות הממוקמות בקרבתו, יוכל להבחין בכל בתי העסק המופיעים על המפה ולגשת בקלות לאתר שלהם. זוהי דרך מעולה להגדיל את החשיפה לעסק, ליהנות מלקוחות מזדמנים וכמובן להגדיל את הרווחיות של העסק. כדאי לזכור כי כל מי שיחפש במנוע החיפוש של גוגל עסק שמתמחה בתחום מסוים בתוספת המיקום הרצוי, יקבל באחת התוצאות הראשונות את המפה של גוגל בשילוב עם כל בתי העסק הרלוונטיים בקרבת מקום. המטרה היא כמובן להופיע בתוצאות הראשונות במפה, מאחר ורוב הגולשים נוטים לבחון את התוצאות הראשונות בלבד. לכן חשוב למשל, להתאים את האתר לגלישה סלולרית, מאחר ורוב האנשים נוטים לערוך את החיפוש הלוקאלי באמצעות הנייד שלהם. לכן האתר חייב להיות מהיר וליהנות מתצוגה ידידות למובייל, אחרת רוב הסיכויים כי הגולשים יעברו למתחרים.

לסיכום, קידום אתרים לוקאלי (מקומי) מהווה את אחת הדרכים היעילות ביותר לצורך קידום האתר, אך כמובן שיש צורך לעשות זאת בצורה מקצועית, במטרה להגיע לתוצאות המוצלחות ביותר.