קידום אתרים בגוגל – אבני דרך מרכזיות בתהליך

גוגל הינו המנוע חיפוש הפופלרי ביותר בעולם, בממוצע בכל שניה מחפשים בגוגל כ 3 מליון גולשים ברחבי הגלובוס. קידום אתרים בגוגל או בשמו המקצועי SEO הוא סט פעולות מגוון שמטרתו המרכזית להביא את האתר למקסימום חשיפה בפני מקסימום לקוחות פוטנציאליים. עלינו לבצעה מספר דברים בתהליך קידום האתר בכדי להגיע לאופטימיזציה של האתר.

תוכן איכותי, בחירת מילים מדוייקת

כאשר גולש מחפש כל דבר בגוגל הוא מצפה לקבל מידע מסויים על אותו הדבר אשר חיפש, למנוע החיפוש של גוגל יש אינטרס להציג תחילה את האתרים עם המידע הרלוונטי והמקיף ביותר עבור אותו גולש ולכן יש להשיקע ולשפר את תוכן כך שיהיה ענייני בכדי להביא לקידומו של האתר.

חוויית הגולש

גוגל מתייחס לנראות האתר ומשך זמן שהיה של הגולשים באתר ועל פי נתונים אלו יכולים גוגל לדעת האם הגולש מרוצה מחווית הגלישה באתר או שאינו מרוצה, במידה וגוגל מוצאים לנכון כי האתר שלך מעניק לגולש חוויית משתמש איכותית יופיע האתר שלך תחילה. ולכן יש לשים דגש על נראות האתר להפחית בגרפיקה ולהשתמש בצבעים הנעימים לעין. ראו לדוגמה תמונות יפות!

קישורים

קישורים הינו פרמטר חשוב וויתק מאוד בנושא, פרמטר זה למעשה יקשר אותנו עם גולשים אחרים ואתרים נוספים במידה וקיבלנו ביקורות טובות על האתר או המוצר שלנו (“חיזוקים מבחוץ”), במילים אחרות כל קישור לעמוד האינטרנט הוא מין קול הצבעה עבור אותו עמוד, הקישורים והאתרים היוצאים מהם אינם שווים בפני גוגל ולחלקם משקל גבוהה יותר בגוגל ולכן יוצגו תחילה.

סקר שוק, הכרת המתחרים

כאשר אנו רוצים לקדם אתר בגוגל חשוב מאוד שנכיר את המתחרים שלנו ונדע איפה אנחנו ביחס אליהם, מה הם מציעים באתר שלהם וכיצד אנו יכולים למצוא בידול וייחוד באתר שלנו מפני המתחרים בשוק.

> קראו גם על רכישת תמונות!